Mengenai Saya

Foto saya
so simple,,ska mnhafal al-quran,, `n` don`t make me sadd!!!n.....sy n sy ni masih bawu lagi dlm blog ni.....

Isnin, 1 Ogos 2011

perkara yg paling mengerikan semalam...........hari yg2 dalam bln ramadhan

nak tau x semalam aku g jady imaam kat masjid..........tetba je ada satu mahkluk......yg sngat panjang....berwarnna krim susu lintas mase aku bangkit dari rokoq....pas2 jangtung aku cam nak trcabut....rase cam nak lari jer...nasib baik makhluk 2 tak utend balik kalau dy utend aku caboot teros x cakap banyak imam x imam.......ish memang bahayer tol makhluk 2 aku nak minx simpanglah x mau dah jmpa nan makhluk 2.....korang nak tau x makhluk per?????
jawapannya::ular tedung selar siot.........nasib baik aku ni jnis yg brani jgk ckit2
nasib baik lah ahli jawatan kuase masjid ambil berat tntang ni.......hari ni mreka nak kemaskan masjid mane la tau kot2 ade sarang ular tu ka........merbahaya sungguh.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan